CzasoweWyzwania.pl

Check-up bezpieczeństwa

Odzyskaj czas we własnym biznesie!


sprawdź limitowaną ofertę przedpremierową

Nie daj się zhakować na Facebooku i Instagramie

Zrób CHECK-UP bezpieczeństwa
Maria Bielska - CzasoweWyzwania.pl Pomagam odzyskać czas w solobiznesie

Pomogę Ci:

  • sprawdzić Twoje ustawienia prywatności na wszystkich kontach w social mediach i Google,
  • wyklikać to, co trzeba byś chroniła dane swoje i Twoich klientów,
  • wdrożyć checklisty – byś nie musiała martwić się o cyberataki i wycieki danych!
czy to ciebie dotyczy?

Kiedy warto zrobić CHECK-UP bezpieczeństwa?

  • Korzystasz z social mediów (Facebooka, Instagrama, LinkedIn i innych), by rozwijać swój biznes i promować go w sieci?
  • Chcesz budować w nich zaangażowaną społeczność albo rozwijać swoją markę online? 
  • Piszesz szczypiące w serce posty (albo uczysz się to robić) i uczysz się kręcić najlepsze rolki, by zdobywać nowych klientów? 
  • Ustawiasz lejki, automatyzacje, reklamy i nie tylko organicznie budujesz zasięgi?
  • Odpowiadasz za dane nie tylko swoje, ale także klientów, kontrahentów, pracowników

A czy wiesz…

  • Jakie są Twoje aktualne ustawienia prywatności? 
  • Jak i gdzie bezpiecznie ustawić hasła i dostępy?
  • Czy Twoje hasło jest silne i unikatowe? 
  • Jak sprawnie zarządzać hasłami pomiędzy kompem i telefonem?
  • Jakie dane udostępniasz innym aplikacjom ze swojego konta Google?
  • Dlaczego zdarzają się zhakowane konta mimo weryfikacji dwuetapowej z SMS?
czy wiesz, że możesz temu zapobiec?

W tym aspekcie mam pewność: lepiej zapobiegać, niż leczyć

Codziennie średnio 300 000 kont jest hakowanych
na Facebooku
4 na 10 osób padło ofiarą oszustw
w mediach społecznościowych w 2021 r.
Szacuje się, że 49% wszystkich włamań
do mediów społecznościowych to phishing
45% użytkowników nie zna swoich ustawień prywatności
67% użytkowników mediów społecznościowych miało słabe lub łatwe do odgadnięcia hasła w 2020 r.
Czy wiesz, że możesz się przed tym uchronić?

To statystyki. A za nimi kryją się realne osoby, prawdziwe biznesy, rzeczywiste utracone pieniądze, bezsilność, złość, strata…
Kiedy poznawałam konkretne historie osób, które zgłaszały się do mnie z prośbą o pomoc w odzyskaniu zhakowanych kont- rodziła się we mnie ZŁOŚĆ!

Bo przecież…

Nie po to budujesz swoją markę online, pozycję ekspertki i zaangażowane społeczności…

Nie po to piszesz angażujące posty, montujesz reelsy, robisz wyzwania, kampanie reklamowe, ustawiasz lejki…

żeby to wszystko stracić w jakimś cyberataku, czy wycieku danych!!!

marysia, ale ja nie mam na to czasu!

Prowadzenie własnego biznesu online to mnóstwo codziennych wyzwań

Słyszę Cię! I rozumiem! Wiem, jak jest… 

Rozwijając własny biznes masz mnóstwo zadań, decyzji do podjęcia, wymagań do spełnienia z każdej strony… A do tego 1000 spraw na głowie! I ciągły niedoczas.

może nawet od dawna słyszałaś, że hasła powinny być silne i unikatowe.

Może nie raz czytałaś o weryfikacji dwuetapowej. A Twojej znajomej i tak przejęli konto, choć miała SMSową – a Ty nadal nie masz czasu się temu przyjrzeć…

Prowadząc własny biznes na co dzień nie myślisz od rana o potrzebie zadbania o bezpieczeństwo cyfrowe, prawda? (To normalne! nie znam ani jednej takiej osoby, no poza tymi z branży cybersecurity 🙂).

Może wiesz, że to ważne, słyszysz o różnych wyciekach danych, kolejnych podejrzanych wiadomościach i utraconych kontach znajomych, ale zawsze coś pilniejszego…

Wiem, że jesteś zajęta rozwijaniem swojego biznesu i nie zawsze masz czas na zastanawianie się nad takimi rzeczami jak bezpieczeństwo w sieci.

Jednocześnie wiem, że wiesz o tych dwóch aspektach – prowadząc własny biznes nie tylko o własne dane powinnaś zadbać, ale też o dane Twoich klientów, kontrahentów, pracowników.

O ile z pierwszą kwestią bywa jak z badaniami profilaktycznymi – często odkładamy je na sam koniec listy. Aż COŚ się nie wydarzy…
O tyle drugi aspekt – zadbanie o bezpieczeństwo danych klientów jest już naszym obowiązkiem. Prawnym obowiązkiem. A nie przywilejem na wiecznym końcu listy zadań.

I nie ma to tamto, że nie jesteś techniczna i nie wiesz co gdzie ustawić! 

Nawet jeśli się ubezpieczysz przed cyberatakami. Nawet, jeśli nie wykonujesz wszystkich zadań sama – delegujesz co się da! Nawet jeśli reklamy ustawia Ci agencja marketingowa, social mediami zarządza social manager albo wirtualna asystentka, a stronę robił świetny informatyk… 

Chcesz działać online = musisz znać podstawy bezpieczeństwa

dlatego przybywam z pomocą!

Krok po kroku pomogę Ci zrobić CHECK-UP bezpieczeństwa!

W ciągu 4 spotkań wdrożeniowych w kameralnej grupie: 

  • Ustawisz po kolei wszystkie social media, na których masz konto tak, by były bezpieczne (profile prywatne, firmowe, konta  reklamowe, prowadzone przez Ciebie grupy! Facebook, Instagram, LinkedIn – i inne jeśli posiadasz)
  • Skonfigurujesz uwierzytelnianie dwuskładnikowe z aplikacją uwierzytelniającą (bezpieczniejsze od SMS)
  • Wdrożysz skrojony na Twoje potrzeby system zarządzania hasłami – skonfigurujesz menadżera haseł na kompie i telefonie! Tak, byś sprawnie mogła logować się niezależnie od urządzenia. Bezpieczny i oszczędzający Twój czas, darmowy! 
  • Wdrożysz konkretne checklisty, o co zadbać, by Twoje konto było bezpieczne na konkretnych SM.
  • A kiedy zawołasz Helpunku! – uzyskasz odpowiedź na każde swoje pytanie – jak w najlepszym Helpdesku! (w razie potrzeby skonsultowane z ekspertem ds. cyberbezpieczeństwa (16+ lat doświadczenia w cybersecurity))
Zrób CHECK-UP bezpieczeństwa
zasady przedpremierowej edycji

Podaję przepis, wyklikujesz co trzeba.
I masz zrobione! 💫

👀 Zyskaj klarowność w gąszczu ustawień prywatności na Facebooku i Instagramie (oraz innych social mediach – jeśli posiadasz)

📂 Ze spokojem zarządzaj swoimi hasłami i dostępami z komputera i telefonu

🔑 Zapanuj nad danymi, które udostępniasz innym aplikacjom

📧 Wdróż pomocne checklisty, które zdejmą Ci zmartwienia z głowy i pomogą przejąć dowodzenie nad bezpieczeństwem

plan działania
  • Spotykamy się na wdrożeniu online 4 x 60 minut. Co tydzień rozprawiamy się z innym obszarem bezpieczeństwa w sieci. To serce naszego programu. Możesz być na żywo (polecam najbardziej) lub obejrzeć nagranie w dogodnym dla siebie momencie.
  • Terminy spotkań: 24 kwietnia, 8 maja, 15 maja, 22 maja 2024.
  • VIP wsparcie w cenie: Po każdej sesji wdrożenia wypełniasz krótki formularz z feedbackiem,
  • Formularz Q&A jak do Helpdesku – po każdym wdrożeniu masz możliwość zadać dodatkowe pytania, przesłać screeny, dopytać o szczegóły. Gwarantuję odpowiedź w ciągu max 48h
bonusy w cenie:
  • Wsparcie szyte na miarę – formularz Q&A jak do Helpdesku jeśli po wspólnych sesjach wyklikania, będziesz miała pytania techniczne – każde możesz zadać (gwarancja odpowiedzi w 48h).
  • Gwarancja zadowolenia:
  • jeśli po wzięciu udziału w 2 spotkaniach wdrożeniowych uznasz, że „jednak to u Ciebie nie działa” i
  • jeśli zrobisz screeny swoich ustawień i wypełnisz formularz Q&A do Helpdesku – i faktycznie potwierdzę, że nie da się rozwiązać tego problemu (#gorzej-niż-węzeł-gordyjski i #nie-do-ustawienia)
    – to oddam Ci 100% zapłaconej kwoty! 🔥

Niepowtarzalnie i absurdalnie niska cena tylko w edycji przedpremierowej:

297zł

Kup bilet i zarezerwuj miejsce

Limit: 10 miejsc w przedpremierowej edycji

O mnie

Nazywam się Maria Bielska i rozdaję czas kobiecym biznesom

Maria Bielska - CzasoweWyzwania.plRozdaję czas kobiecym biznesom
  • Jako prawniczka i finansistka z wykształcenia, a project managerka i optymalizatorka z doświadczenia, od 2012 roku łączę świat wymagań biznesowych ze światem IT: potrzeby interesariuszy, sponsorów, zarządów, klientów, managerów, pracowników, informatyków.
  • szkolę, pokazuję co i gdzie wyklikać
  • testuję i usprawniam – procesy i procedury.
  • A tak naprawdę smykałkę do spraw technicznych i łatwość w wyklikiwaniu i wyjaśnianiu innym skomplikowanych technikaliów miałam od zawsze (hmm może jako siostra trzech mgr inż. i żona jednego ;))
  • Lubię praktyczne podejście do rozwiązywania problemów. Zawsze szukam sposobów, aby uprościć trudne do zrozumienia idee i procesy, a dzięki temu pomagam innym lepiej je zrozumieć.

Najczęściej zadawane pytania

Masz pytania związane z programem CHECK-UP bezpieczeństwa?
Sprawdź poniższe FAQ lub napisz na info@czasowewyzwania.pl

  1. Oszczędzisz czas. Zamiast samodzielnie szukać informacji i konfigurować ustawienia we wszystkich social mediach, kontach prywatnych, reklamowych i fanpejdżach; zamiast ginąć w gąszczu chaotycznych haseł i marnować czas na ich wklepywanie na każdym z urządzeń, po prostu wyklikasz, co trzeba.
  2. Zyskasz spokój ducha. Będziesz wiedzieć, że zrobiłaś wszystko, by Twoje dane i dane Twoich Klientek i Klientów były bezpieczne i nikt niepowołany nie ma do nich dostępu.
  3. Będziesz miała checklisty i na najczarniejsze scenariusze – żebyś wiedziała, co krok po kroku zrobić. Bo najlepsi eksperci od cybersecurity mówią, że nie ma systemów nie do zhakowania – a wówczas liczy się czas działania!
  4. Wyjaśnisz wszystkie swoje wątpliwości związane z bezpieczeństwem i nauczysz się samodzielnie nim zarządzać.
  5. Po prostu zdejmiesz ten temat z głowy! Zamkniesz usta wymówkom i wewnętrznym krytykom szepczącym, że „to nie dla Ciebie, bo jesteś nietechnicza”, i innym wredotom podważającym Twoje pierwsze sukcesy
  6. Cena 297zł obowiązuje tylko w przedpremierowej edycji. Później wzrośnie. Tylko w przedpremierowej edycji z tej absurdalnie niskiej cenie dostajesz wsparcie VIP

Tak 🙂 Wyklikasz bezpieczne ustawienia na wszystkich Twoich social mediach (Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok i inne – jakie masz).

1 godzinę tygodniowo.
Co tydzień spotkamy się na 60-minutowym wdrożeniu on-line. Będziemy klikać na żywo (polecam najbardziej!) lub możesz również obejrzeć nagranie w dogodnym dla siebie momencie.

Inwestując tylko tę godzinę tygodniowo, gwarantuje Ci, że już poczujesz różnice. Dlaczego? Bo to nie są warsztaty teoretyczne, to czas wspólnego działania i porządkowania bezpieczeństwa, tu i teraz.

Według testów Gallupa moje top 5 talentów to: learner (pytanie co? jak? dlaczego? mam we krwi), activator (ciagłe motywowanie innych nie jest przypadkowym fuksem), achiever (szukam sposobów, by uprościć trudne do zrozumienia idee i procesy, pomagam „dowozić” do celu), responsibility (możesz polegać na mnie jak na Zawiszy!) relator (w zrozumieniu, z dużą dawką otwartości, spokoju i optymizmu).
Rozdaję czas: pomagając w ustalaniu priorytetów, identyfikując rozpraszacze, planując i rozpisując projekty, krojąc słonie (duże zadania) na kawałki, usprawniając procesy. Możesz być pewna konkretów i otwartości z mojej strony. Ale wiedz jedno: bez Twojego działania nic się nie zmieni.